Seiko35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanliz Soyle bi durum dikkatimi cekti, Eger dedigimiz gibi diger yonetici arkadaslarin sayfasi ele gecirilseydi ee elimizde 1 sayfa daha var onu neden almadilar ?
Hayvanlık yapıp hepsini almayalım demişlerdir belki tabi bu işin esprisi , hukuksal yollara başvurma benimde sayfam çalınmıştı başvurdum bir sonuca varamadım koskoca ağır ceza mahkemesi hakkımı savunamadı bir kağıt yolladılar yok sayfanız tarafımızdan kapatıldı ama ilgili kişiler hakkında bir sonuca varılamadı, bende altına not düştüm koskoca Mahkeme benim hakkımı yediriyorsa savunamıyorsa size yazıklar olsun birde gülücük koydum geri yolladım