Geri dönüş yapıldı:
Kendileriyle görüştüm.
makinayi kendi dclerine alacaklarmış.
beni gm yerine
makina sahibi olduğum için kazanç ortağı yapıp %3 kazanç vereceklermiş.
siz ne düşünüyorsunuz