Sadece siteye saldırıp sunucunun kaynağını yükseltmeye çalışıyorlar.
Ipleri inceleyince bu saldırıyı yapan tek bir kişi çıkıyor. Muhtemelende o kişi iplerden anlaşıldığı üzere kendi sunucuları üzerinden mysql fucker yöntemiyle httpd get yolluyor. Kimsenin günahını almak istemem ama eğer tahmin ettiğim gibi ise çok yazık gerçekten !
ayenn o şekilde bundan korunmanın tek yolu ıp ban yada özel bir script yazdırıp aşırı istek yolluyan ıpleri oto banlayan birscript...
saldırı yapanı bulmak çok zor yani bulsan ne fayda çoluk çocuk çıkar çok zor durum ben çok boğuştum bu saldırılarla sitemin başında nöbet tuttum haftalarca...