Orange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saldırı yapmak kolay birşey oldu heralde? Bizimde farklı bir alanda başımıza geliyor. TR den 400 mbit bot, ve yurtdışından 4 gbite kdr dos geliyordu.
bazları sırf zevk olsun diye egolarını tatmin etmek için yapıyorlar