Yardımcı olmaya çalışan (olan) herkese teşekkürler.
Verilen linkte:
Bu özellik şu an ülkenizde kullanılamıyor. Daha fazla bilgi edinin.
diye yazıyor. Ödeme alan arkadaşlarımız konu açmış "ss" eklemişler. Peki TR'de calışmıyorsa nasıl ödeme alınıyor yada kayıt yapılabiliyor. Proxy kullanarak kayıt yaparsak ülkemizi ABD göstermemiz halinde ödemeyi alabilirmiyiz.
Yada herhangi bir kayıt olup ödeme tekniği var mı?
Tekrar teşekkürler