Hesabınızı bugün açtınız ve kupon kodunu girdiniz. Bunun aktif olması için 1 ay içerisinde minimum 25 tl ön harcama yapmış olmanız gerekmekte.
Bu sistemde artık google adwords'un genel kanı olan gereksiz banlamaları kalktı mı bir gözleminiz var mı bu konuda ?