arkadaşlarına yazdırmışsınız ısmarlama mesajları 8 gb ipod touch hem 2. el hem de 350 tl olur mu allahaşkına
Daha ucuzunu sen sat o zaman! Alacaklara yardımcı olursun ne güzel belki bende alırım bi tane daha.
Ayrıca konuya cevap yazan arkadaşlarlada ilgim yok, sağolsunlar ilgi göstermişler yazmışlar düşüncelerini, Senin gibi satışımı baltalamamışlar.