Yok hocam 6 haftayı geçti yaa bu adamlar nasıl iş yapıyor anlamıyorum.
Dediğinizi denedim ama muhatap alan bile olmuyor.
Açıkçası şu ana kadar hiç hesap kapatmadım, bunu söyleyeyim.
Muhattap almıyor diye birşey olamaz. Eğer hiç cevap vermiyorlarsa önce adwordsü arayın, halen cevap alamıyorsanız bankanızla görüşün.