Diğer sektörlerde bu durum zor. İş'ten çıkar adam ödemelerinin hepsi sarkar başka iş yapamaz. Ama bizim sektörde bu böyle değil.. Freelance olarak çalıştığında bile aylık ortalama kazancını yakalayabiliyorsun en azından ödemelerini kurtarabiliyorsun. Kredi olayında 4-5 bin liraya yakın geri ödemede faiz ödüyorsun bu sana zarar vermeyecekse bence bi problem olmaz.. Hatta birikim yapamıyorsan zorunlu ödemen olacaği için kârda bile sayılabilirsin
Evet zaten buna çok güveniyorum ancak bazen freelance piyayası da durulabiliyor.Çok kolay birikim yapabilen birisi değilim cebinde ne varsa harcayan biriyim ama borçlarımı hep sadık kalıp çok sarkıtmadan öderim biraz zora gelmem gerekiyor, kredinin aylık ödemesi için 700tl ayırsam masraflarla ne kadar olacağını merak ediyorum.