Muzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araç önerisi de istemiştim bakalım daha çok o civarlarda araç kullananların ben bu aracı kullanıyorum ortalama şu kadar masrafım oluyor demesini umut ederek açtım konuyu, bir de merak ettiğim nakit olmadan kredi çekmek ne kadar mantıklı acaba acele mi ediyorum
Diğer sektörlerde bu durum zor. İş'ten çıkar adam ödemelerinin hepsi sarkar başka iş yapamaz. Ama bizim sektörde bu böyle değil.. Freelance olarak çalıştığında bile aylık ortalama kazancını yakalayabiliyorsun en azından ödemelerini kurtarabiliyorsun. Kredi olayında 4-5 bin liraya yakın geri ödemede faiz ödüyorsun bu sana zarar vermeyecekse bence bi problem olmaz.. Hatta birikim yapamıyorsan zorunlu ödemen olacaği için kârda bile sayılabilirsin