Hocam tamam türk firmaları da var olsun yaşasın da bana bu işin içinde olup da türkticaret ya da isimtescil ile sorun yaşamayan 1 kişi söyleyebilir misiniz? Varsa da isimtescil ya da türkticaretin kendi adamıdır .) Ben çok inanmak istedim hele de isimtescil e ama olmadı. TürkTicaret zamanında devdi, çok büyüktü. Şimdi? Neden o kadar kullanıcı kaçtı? Ben kendilerine yıllar önce dedim ki lütfen biraz düzeltin politikanızı Türk firmaları da büyüsün, yapmadılar. IHS diğerlerine göre iyi, sorun yaşamadım hiç. Ama bu iş Türk firma yabancı firma meselesi de değil Godaddy küresel ölçekte en büyük.