Oxide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mozilladan niye böyle nefret ediyorsun hocam
bir kediye puf puf puf edersin mozilla gibi bir tarafları kalkar sonra böyle lanet olası gıcık bir browser çıkar nefret etmeyimde ne yapayım?