Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala acilmadi ama kullananlar var ulkeyi ABD yapip

Ayıptır söylemesi ödemeleri TR hesaplarına nasıl alıyorlar ? ip"lerden görünmüyormu bu olaylar abd yapması neyi değiştirir ki ?