Merhaba arkadaşlar,

Uzun süredir siteme girmiyordum. 5 6tane kadar ozgun post atıp bırakmıştım.

Geçen hafta girdiğimde Saldırgan olarak bildirilmiş site! uyarısını veriyordu.

Postları silip siteyi temizledim komple. index.php'yi değiştirdim. Tekrardan değerlendirme isteği gönderdim site yine aynı uyarıyı veriyor.

Şuan site kapalı. Tüm dosyaları sildim. Bu uyarının gitmesi için ne yapmak gerekir?