fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne IE ne Chrome Firefox'un tadı bir başka.
haklısın ondan 1 gb ram sömürüyor
bence en iyisi
Firefox 3.5 di
sonrasında bozdular