Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sert cikislara gerek yok, gulmem sana degil, bize bu onlemleri aldirtanlara
Gerginlik yaratma durduk yere.

1 hit 1 hittir. Biz bunu kaybetmeyi goze alip oraya buraya yonlendiriyosak bu gulunctur, komiktir.. Hatta trajikomiktir.

ben gerginlik yaratmanın peşinde değilim ! senin konuya yaklaşımın yalnışdı.