monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnnotab 2 Tr de yok heralde ilk aramada bulamadım en azından..
Çocugun birisi kullanıyormus yurtdısındanmı geldi bilmiyorum ama TR dede olması gerek.Yokmu duyan gören arkadas..