zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar örnek olarak asagıdakı basıt bır plakalıga takıyorsunuz eskısı gıbı plakayı delıp vıdalama olayı bıtmıstır,veya krom plakalıklarda var hoş görünümlü onlarada takabılırsınız..
Bunları siz mi gönderiyorsunuz? Bir de bu plakalar arabaya yine vida ile takılıyor değil mi?