geçmiş olsun, böyle sorunları her firmada yaşayabilirsiniz. Sunucu kiralayarak kendiniz yönetirseniz sizin için daha iyiolur, en azından istediğiniz fonksiyonları çalıştırabilirsiniz. Natro can'dır ama son verdiği cevap olmamış..