Siteyi biz kurduk,tamamına kefilim sağlam sitedir.AdSense reklamlarını satış dolayısıyla kapatmasını/kaldırmasını önerdim.O yüzden kaldırdık şuan reklam bulunmamakta sitede.
Alan arkadaş zarar etmeyecektir,günde 2 doları gectiği günlerde var son iki haftada,arkadaşın dürüst olduğu burdan belli size minimum değerleri göstermiş,750 adet özgün yazı yazdırıldı siteye.Bir adet bile copy icerik yoktur,bu yuzden hit düşmeyecektir.
Emre kardeşime başkasına sattırmazdım normalde de bizde ayın 25'ini AdSense ödemelerini bekliyoruz,şuan site alımına ayıracak nakitim maalesef yok.
Site hakkında ciddi alıcılar almadan önce son aşamada bana da danışabilir sorabilirler altyapı ve yapılan SEO işlemleri hakkında.
Saygılarımızla
Ahmet KAYA