darkgokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyisi o zaten ama yinede ticaret puanı var diye hemen satma ne adamlar gördü bu r10 ilk bir araştırma yap emin ol düzgün insan oldugundan sonra sat ben sattıgım dosyalarda genelde güvenmediğim yabancı adamlara fax ile belge gönderiyorum imzalaması icin . profesyonelce düşün zarara girme . baktın wareze düştü biri düşürdü hemen hakkını alırsın.
bu dedigin fax isi aklima yatti yapabilirm dedigin sekilde

ozelden msn birakir misin?