Yardm istemediğini mi iddia ediyorsun? öyleyse bilelim. Laf salatası olmasın.
Yardım istemedim değil istedim sen kendinden her yardım isteyen adamın konusuna girip sürekli " benden yardım istedin benden yardım istedin " diye laf salatasımı yapıyorsun ?
ARKADAŞIM yapacaksan iyilik kalbinden yap , ne demişler ? iyilik yap denize at.
Böyle yaptığın iyilikleri insanların yüzüne vurarak bir yol alamazsın.Yaptıysan bende burda car car laf ediyorsam birde kendine bak.
Her 2 kişiden 1 tanesi olayda köseye sıkısınca " eee ? benden yardım istediydin " ee ne olmuş istediysem ? Ustalar bile bazen diğer ustalardan yardım ister istedik diye birşey bilmiyormu olduk şimdi nasıl düsüncelere sahipsiniz yemin ediyorum anlamıyorum ya.