darkgokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Satışlar İsmail. İnşallah Yine Durumu Eziyet Olmaz. Satacağın Adamları Dikkatli Seçmeni Tavsiye Ederim İyi Forumlar Dilerim...
tesekkurler

zaten konuya da yazdik r10 ticaret gecmisi olmayan kisilere satmayacagiz