Sermaye 60,000 tl diyelim ?
bürom var
şirketim var
depom var

eleman sıkıntım yok ama e-ticaret için ekstra eleman alacağım

Reklamlarımı ve kimi yazılımlarımı koskeb'e karşılatacağım

evet şimdi devam edebiliriz sanırım