GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hani okusan biraz kardeşim ?

Birde ilk madde yani , aralarada sokuşturmadım ki okunsun diye

" Ben ekip olarak çalışmaktayım .
Tasarımını ben yapıyorum , Css ve Wordpress entegresini ise sürekli çalıştığım ekip arkadaşlarım yapıyor."

Bu arkadaşı çok seviyorum, dünya'da eşi benzeri yok. Burada artistlik yapıyor ( ki bu ilk değil )
10 gün sonra gelip wordpress konusunda yardım istiyor.
çok sıkıştım falan fişman diyerek.

arkadaş, ya artistlik yapma ya da artistlik yaptıysan arkasında dur gidip yardım isteme.

hadi rastgele.