Hocam aynı soruyu başka bir yer de Neden Godaddy diye sormuşsun .) Bayağı merak ediyorsun galiba cevabı. Ben 10 yıldır godaddy ile çalışıyorum, bir gün başım ağrımadı. Hostingi pek iyi değildir ama domainde bence en iyisi. Herkes istediği firmayla çalışabilir tabiki ama ben size tek bir örnek vereyim, bir defasında domaini yanlış yazmışım. Aynı anda 15 civarı domain alıyodum biri yanlış yazılmış. Neyse aradan 10 gün falan geçti, anlattım durumu, parayı kredi kartına iade ettiler. Bunu yapabilen başka firma görmedim. Hangi firamdan alırsanız alın, ismi mutlaka bu listede olsun.
http://www.internic.net/regist.html