WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 - % tüm hizmetleri kendi üzerinden veren Türk Alan Adı firması yok, yabancı Firmaların alan adı bayiliklerini kullanıyorlar
2 - Türk Firmaları bayi olduğu için kafalarına göre bir indirim yapma lüksleri yok
3 - Her uzantının veya bayiligin ayrı alım maliyetleri var, Domain Reseller kampanya yaparsa indirim yapabilir yapmazsa kendi reklam politikası doğrultusunda cebinden karşılar.
4 - Türk firması kapandıgı zaman domain sağlayıcısına yine muhtaç kalacaksınız bazı firmalarda
5 - Türk fiması güvenli değildir! neden değildir Türkiyede hizmet veren kuruluşların Türk Mahkemelerince alınan kararlara uyma zorunluğu vardır!

Haddine mi düşmüş benim alan adıma el koymak diyemezsin cünkü onlarda yasalara uymak zorunda.

O zaman neden Türkiyeden Alıpda riske atayım.
...
..
.
katiliyorum,