Çoktadır adsense kullanmıyorum ban yediğimden beri diyelim.
2 saat önce adse başvurusu yaptım mail geldi. Adsense kodlarını siteme koydum normalde daha önce mail geldiğind e site sahibi olduğum belrilenmesi için kodları siteme koyuyordum ama onaylana kadar adsense reklamları gözükmüyordu sadece boş alan gösteriliyordu. 3 saatl ik adsen başvurum ve reklamlarım gösteriliyor yani koyduğum adsense reklamları gösteriliyor.
Merak ettiğim. Onaylanmışmı yoksa daha incelemede