Arkadaşlar SEO konusunda ve Site içi, Site dışı SEO konusunda pek bilgili değilimdir. Fakat şöyle bir kanıya vardım kendimce. Siteyi açınca öncelikle sabırlı davranacaksın. bir aylık bir siteye gereğinden fazla backlink çalışması yaptırmak 1 aylık bir çocuğun ellerinden tutmadan yürümesini istemek gibi bir şeydir. Siteye önce konuşmayı öğreteceksin(
İÇERİK) Sonra siteyi yürütme kısmına geleceksin.(
Backlink) Şahsım adına böyle düşünüyorum.
Sonuç Olarak: Dozunda ve Gerekli çalışmalar yapıldı mı, hiçbir google düzenlemesinden negatif bir etkilenme yaşamayız. Adam çıkmış diyor ki benim sitem niye düştü? kesin bu yeni güncellemeden ötürü oldu. diyip google'ın üstüne atıp kendini rahatlatıyor. Kendimizi bu konuda kandırmayalım. (
acizane benim görüşüm böyle)