bomber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğiniz şekilde çekip yarın atıcam , ama ekran açıkkende birşey değişmiyor kullanıma bir etkisi kesinlikle yok , dokunmatikte sorun yok
kırık cam dokunmatiği etkilemiyo genelde, rahatsız edici mi görüntü onu merak ettim