Az önce yedim pizzamı. Sabah mail gelmişti siparişimi geçtim akşam 18.30 da evde olacağımı belirttim o saatler içinde getirin dedim 18.27 de pizzam kapımdaydı. Gayet hoştu.

Teşekkürler.