hiç uğraşma kardeşim... www.jotform.com burdan kendine bir form oluştur türkçe zaten ben radyoma istek panelini bile burdan kullanıyorum çok kullanışlı mailform yapabiliyosun doldurulan form direkt belirlediğin mail adresine gidiyor...