Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şablona göre hazırlarsanız hem sizin açınızdan hemde müşteri açısıdan iyi olur.Aksi durumda konunuz ya kilit yada çöp kutusuna gider.

Güzel domain iyi satışlar.

Sanırım şuan şablona uygun oldu Teşekkürler .