Blogspot kullanıpta işini özgün ve iyi yapanları bir köşeye ayırmak lazım. Ama onlardan daha fazla içerik hırsızları var. Bunlarında çoğu blogspot kullanıyor maalesef. Birde paravan blog olayı çıktı. Herkes 50 tane blog açıyor. Bu paravan blogları açanlar ileride kesinlikle sandboxa düşüyor haberiniz olsun.

Ayrıca torpil diye bir şey yok. Ben konu içerinde verdiğim linklerden dolayı ceza aldım ve hala çıkmaya çalışıyorum. Blogspot siteyle ceza alınca çıkması daha zor oluyor. O saatten sonra at çöpe gitsin daha iyi aslında ama emek verince atılmıyor işte.