4 sitelerimde kapalı gün içinde siteler çok geç açılıyor natroyu uzun zaman kullandım ama bu sefer yüzümü güldürmedi bir geç açılmalar bir kesintiler vs vs
hostingin süresi bitsin direk net internete geçeceğim inş orası iyidir...
edit; hala kesinti devam ediyor