Merhaba arkadaşlar.
Ben Grafik Ve Fotoğrafçılık alanı öğrencisiyim.
Hala staj yeri bulamadım. Bir yere girmiştim fakat imzalatmadım dosyamı.
Uygunsuz hareketler ****, alkol, uyuşturucu ile ilgili şeyler bulduğum için çıktım.
Photoshop orta derece bilgim var.
Çok çabuk kapabiliyorum anlatılan şeyi.
Zaten grafikçi dolduğu için etrafım ve internetle haşır neşir olduğum için yavaş yavaş Aİ, İnDesign gibi programlarıda kavrıcam.
Yardımcı olabilecek varsa çok iyi olur.
Sultanahmet End. Meslek Lisesi öğrencisiyim.
Lise son sınıf. Fatih'te oturuyorum.