Konu
Bu yerleşim yasak mı?
08-10-2012, 14:51:50
#10
sYstemMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aslında reklamın konumu güzel fakat ilerde sıkıntı yaşayabilirsin diye düşünüyorum... :S