peseditcenter'ın sahibiydim bilenler vardır belki. Adsense kullanıyordum. Banlanmıştım.
http://web.archive.org/web/201012292...ditcenter.net/
Hocam full filmde paylaşmışsınız. Ben sadece yama paylaşıcam.
Dediğim gibi olmuş gördünüz mü?
https://www.r10.net/1065957406-post6.html
zaten adsense her yasağı tek tek yazamaz. Telif kapsamında korunan materyal olarak almış ve ceza vermiş. Bu tür konuların kesin madde kuralları yoktur. Genel ana kurala tabidir.
Sizde inceleyin diye alıntı yaptım. Yani bu konu arayanlara kaynak olur diye araştırdım. Şuan için yama sitesi tam olarak net değil