arabada normalde radyo dinleriz ama radyo bozulmuş.. ne iş anlamadım tek kanal çekiyor..
kaset çalar var torpidoda da babam bi kaset bulmuş.. bi yere giderken takıyor.. bıkıp usanmadı aynı şeyi dinlemekten.. açma şunu diyorum anlamıyor.... çook eski kaset... işkence resmen.. yakında cihazı çıkarıp üstünde tepinecem..