Merhabalar,
Arkadaşlar şuan Kahramanmaraştayım.Enerjisa denilen şirketi nereye şikayet edebilirim ?
Yıl olmuş 2012 sabah 07:00 ve 19:00 arası elektrik kesintisi yaşıyoruz.Şimdide bu kesinti 4 gün sürecek diyorlar.Bizimde işimiz gücümüz var.
Bilgisayarımın şarjı bitiyor, telefonumun şarjı bitiyor internete erişebileceğim başka bir yol yok.
Bune Allah aşkına ? Ben kullanıcılarıma ne diyeceğim.Sabah açılan destek taleplerini bile yanıtlayamadık.
BİMER ilgilenir mi şikayet etsem ?