Merhabalar,

Arkadaşlar şuan Kahramanmaraştayım.Enerjisa denilen şirketi nereye şikayet edebilirim ?

Yıl olmuş 2012 sabah 07:00 ve 19:00 arası elektrik kesintisi yaşıyoruz.Şimdide bu kesinti 4 gün sürecek diyorlar.Bizimde işimiz gücümüz var.

Bilgisayarımın şarjı bitiyor, telefonumun şarjı bitiyor internete erişebileceğim başka bir yol yok.

Bune Allah aşkına ? Ben kullanıcılarıma ne diyeceğim.Sabah açılan destek taleplerini bile yanıtlayamadık.

BİMER ilgilenir mi şikayet etsem ?