Konu
"VAKİT" geldi!!!
07-10-2012, 17:11:14
#22
maniakcoder
username adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok kötüymüş "reg fee"
10 dolar + 2500TL
Tamam reg fee teklifini kabul ediyorum
Yorumlar için teşekkürler, zaman içerisinde projelendirilecek mi yoksa satılacak mı karar verilecektir