EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Goldoyun çok ucuz hocam projem olsa kaçırmazdım, piyasa bu kadar düştümü?
Piyasayı fazla bilmiyorum ama,ben fazla fiyat biçme kanaatinde değilim.Hem ben hem alan kazansın