Eğer bu cihazdan arayan arkadaşlar var ise bende var sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. 1 ay oldu alalı daha hiç bir sorun ile karşılaşmadım almak isteyen olur ise eğer satmayı düşünüyorum blackberry alacağım bana ulaşabilirsiniz. Bu arkadaştan almıştım benim beklentilerimi karşıladı hatta R10 buluşmasına gittiğim de bir kaç arkadaş incelemişti telefonu iyi yapmışlar dediler ama tabi iPhone kullanan kişiler orjinal olmadığını anlıyor.