enteresan ülkede yaşıyoruz vergini verdikten sonra bunalara ne gerek anlamadım, zaten yeteri kadar işsiz var adam işini kurmak isteyince de 50 tane sıkıntı çıkararlar anlamak mümkün değil ticaret yapmasak dahi zaten yeteri kadar vergi alıyosun nasıl işin içinden çıkacaz bilmiyorum