Merhabalar

PayU ile çalışmaktayım. İş vergi levhasıyla bitmez.

İmza sirkülesi
Ticaret ve sanayı odası kaydı olmak zorunda. Çünkü Ticari Sicil Gazetesi Fotokopisi isterler. (Bunun içinde firma kurup bölge TSO'nuza başvurmanız gerekir)

Yani vergi levhası alayım payuya başvurayım diye birşey yok. Çok profesyonel bir altyapı sunmanız gerekmektedir. Fırsat sitelerini çok zor onaylarlar bunuda belirteyim .

İyi çalışmalar