Yorumların hepsini okudum.Çok saçma yorum yapanlarda var.Bende 7.4 lük marmara depremine zonguldakta yakalandım.Henüz 9 yaşındaydım sadece sallandık ama ben hem beyaz patlamayı gördüm hemde bu sesleri duydum.Hala ve hala o korkuyla yatar kalkarım ufak bir sallanmada deprem oldu diye ayağa fırlarım.Unutamadığım diğer şeyler ise 1 ses 2 ışık patlamasıydı.Bu seslerin bir gerçekliği olduğuna inanıyorum.