iç sayfaya bakmaya ne gerek var? anasayfaya bakalım:
http://www.milliyet.com.tr
- efsane futbolcu istanbul'da. gelir gelmez öyle bir şey yaptı ki... (sanki haberi yazana tecavüz etmiş)
- semih kaya'ya bir dünya devi daha talip oldu(adamlar sadece beğenmişler. ama başlığı okuyunca sanki 50 milyar euro verelim demişler)
-
neyse devam edemeyeceğim. sinirlerim bozuluyor. haber sitesi değil bunlar. p0rno site.