yedek alırken bir yerde sıkıntı oluşmuş. Dosya boyutu büyük olduğu için tam olarak yerini tespit etmek zor olur. Sql dosyanı parçalayarak sorunu çözebilirsin
https://www.r10.net/database/7204-sql...-programi.html