İlk defa doğruyu anlatmaya çalışan birini görüyorum.

Özgün yazı olayına bende tavım açıkcası. İlerisini düşündüğün bir site için (3-4 sene) oturup özgün yazı yazacak kapasite, birikim, SABIR adını sen koy... inanıyorum ki hiç bir insanoğluna verilmemiştir. 1 gün yazarsan 2 gün yazarsın 3. gün kaytarırsın gider makale okursun birisi der ki google güncelliği sever günde en az şu kadar yazı girmek zorundasın, aldığın gazla 2 gün daha gidersin sonra başlarsın kopyala yapıştır'a. İlerisini düşünen adam ekibi de yanında düşünmek zorundadır. Özgün olayında google desc tagına bakar ve ben o tagı senden boşuna istemiyorum der. Anlayana...