o temayı nasıl sitenize yakıştırıp kullanıyorsunuz anlamıyorum, her yerde siyo hocası yazıyor ayrıca 3 tane tema sahibine, 5 tanede kıl, tüy, css gibi gereksiz toplam 8 link çıkışı e bunun neresi seo teması oluyor arkadışım, sade bir tema bul kendine onu kullan tema sahibine tek çıkış olbilir sorun değil ama bu kadarı fazla